Aris Thijssen naar Weber Shandwick als Creative Director & Studio Lead

18-01-2022 (10:50) - Bureaus

Aris Thijssen is als Creative Director & Studio Lead aan boord gestapt bij PR- en communicatiebureau Weber Shandwick Nederland. Aris zal direct bureaubreed aan de slag gaan voor zowel B2C- als B2B-klanten, waaronder Upfield (o.a. Blue Band en Violife) en TP Vision (Philips TV & Sound). Naast creatief en strategisch werk, zal hij tevens de in-house contentstudio van het bureau creatief aansturen.

Aris Thijssen heeft acht jaar aan kennis en ervaring binnen de creatieve communicatie-industrie. Zo creëerde hij als creative lead bij Het PR Bureau diverse impactvolle PR-concepten voor merken als Sodastream, SNS, Liga, Basic Fit, Staatloterij en Grolsch. Deze laatste twee vielen in de prijzen bij de Esprix- en European Excellence Awards. Tevens heeft Aris als Brand Manager en Creative Strategist gewerkt bij Colourcake waar hij zich voornamelijk bezighield met de interne organisatie en rebranding van het bureau zelf, naast strategisch en creatief werk op klanten als Calvin Klein en Basic Fit.
 
Hafida Abahai, CEO Weber Shandwick Nederland: "Als strategisch creatief met een earned first trackrecord op een breed scala aan nationale en internationale merken beschikt Aris over het juiste profiel voor ons bureau. Zijn veelzijdige kennis en ruime ervaring zorgen ervoor dat hij onze B2C- en B2B-klanten over de gehele linie kan servicen, vanuit een geïntegreerde manier van werken. Tegelijkertijd zal hij de content voor uiteenlopende opdrachtgevers naar een nog hoger niveau tillen. Met Aris pakken we door op onze strategische en creatieve visie!"

Media

Marketing

Economisch