Arjen Bultje (ex-Clockwork) nieuwe MD Wolfpack Agency

11-11-2019 (10:50) - Bureaus

Arjen Bultje id bij het Amsterdamse e-commercebedrijf Wolfpack Agency begonnen als managing director. Hij wordt verantwoordelijk voor de internationale ontwikkeling van Wolfpack Agency. Bultje was hiervoor commercieel directeur en head of e-commerce van digital agency Clockwork en daarvoor als account director bij Lost Boys.

Samen met oprichters Koen den Hollander (CFO) en Michel van Koekenberg (CEO) wordt Arjen Bultje verantwoordelijk voor de invulling en realisatie van de internationale ambities van dit jonge en ambitieuze bedrijf. Bultje (46) zal zich gaan bezighouden met het verder uitbouwen van het team in Zuid-Afrika en de klanten, waaronder onder meer Cape Union Mart, Stichd, Keedo, O’Neill, Tread+Miller, K-way, Petrol Industries, Simon Lévelt, Tumble ‘N Dry, Open32 en McGregor New York.
 

Omnichannel retail

Wolfpack focust zich op de realisatie van enterprise webshops en haar eigen ontwikkelde omnichannel retail platform (ORP). Op deze manier wordt er een ‘op-maat’-invulling gegeven aan de omnichannel-behoefte van haar internationale klanten. ORP heeft bestaande connecties met toepassingen zoals Salesforce Commerce -, Service - en Marketing Cloud, Magento, Shopify, Cow Hills POS en diverse ERP-systemen als SAP, Sage en Microsoft Navision.
 
Arjen Bultje: “Het voelt voor mij als een logische stap om aan boord te stappen bij Wolfpack. Koen en Michel hebben een prachtig bedrijf neergezet. Ik geloof in de technologische visie en het door Wolfpack ontwikkelde omnichannel-platform. En ik kijk er dan ook naar uit om verder invulling te geven aan de internationale ambities van Wolfpack en gezamenlijk de volgende stap te nemen.”
 
Founders Michel van Koekenberg en Koen den Hollander: “De komst van Arjen Bultje is voor Wolfpack een enorme stap voorwaarts in het uitbreiden van de activiteiten."

Media

Marketing

Economisch