Bamigo kiest voor The Gardeners

16-03-2018 (08:35) - Bureaus

Bamigo heeft voor dit jaar de ambitie om flink te groeien. Na een pitch koos Bamigo voor allround creatief bureau The Gardeners. De combinatie van een socialmedia- en pr-strategie met creatie in de lead was uiteindelijk doorslaggevend. Dit moet bijdragen aan de verdere bekendheid van het merk en de traffic naar de website vergroten. 


“We hebben gekozen voor The Gardeners, vanwege een slimme en creatieve integratie van zowel branding als performance,” aldus Jan Willem, marketingmanager Bamigo. “Op deze manier hebben we een partner gevonden die met ons samen aan ons merk gaat bouwen.”


creatief aan de slag

Daarnaast vervult het bureau ook de content-creatie (inclusief visual- en verbal identity) en socialmedia-management. “Ik vind het erg knap dat Bamigo in zo’n korte tijd – met zo’n onderscheidende positionering: onderkleding gemaakt van bamboe – zo groot is geworden en wij zijn er erg trots op dat we nu samen het merk een stap verder gaan brengen.” aldus Maira Evers, oprichter. “Naast deze geïntegreerde aanpak, hebben we ook heel veel zin om creatief aan de slag te gaan!” 

 

Bamigo maakt onderbroeken, T-shirts en sokken voor mannen gemaakt van bamboe. Deze worden wereldwijd aangeboden. Bamigo richt zich momenteel specifiek op Nederland, België, Duitsland, Denemarken en Zweden. Bamigo heeft sinds zijn start in 2015 zo’n 100.000 klanten in hun bestand en was in 2017 goed voor een omzet van 6.000.000 euro.

 

Media

Marketing

Economisch