Beiersdorf kiest Dept als digitale partner

08-07-2018 (12:57) - Bureaus

Na een intensief pitchtraject heeft Beiersdorf gekozen voor Dept als haar nieuwe digitale bureau voor Nederland. Dept gaat aan de slag met de digitale strategie, social, eCRM, online sites en analytics. Daarnaast gaat het bureau samen met de bestaande partner bureaus aan de slag om activaties en productintroducties voor de merken te ontwikkelen.
 

Ivo Wesemann
, head of marketing bij Beiersdorf Nederland: “We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat een compleet pakket kan leveren en digitale creativiteit, data en technologie kan combineren. Dept heeft laten zien ijzersterk te zijn in het bouwen van een geïntegreerde digitale strategie, waarbij creativiteit in executie en een effectief samenwerkingsproces cruciaal zijn. We kijken er daarom naar uit om samen te gaan werken en zo onze merken op digitaal vlak verder te laten groeien.”
 

Marcel van der Heijden, commercieel directeur bij Dept: “Het niveau lag tijdens deze zeer professionele pitch erg hoog. Uiteindelijk hebben we één geïntegreerde digitale visie voor alle Nederlandse Beiersdorf-merken gepresenteerd. Het is ook echt een visie voor de lange termijn waar wij en Beiersdorf erg enthousiast over zijn. We kunnen niet wachten om samen aan de slag te gaan!”
 
Huidverzorgingsmerken van Beiersdorf zijn onder meer Nivea, Labello, Hansaplast en Eucerin.
 

Media

Marketing

Economisch