Belgisch bureau MMBSY richt MMBSY Amsterdam op

07-10-2021 (14:46) - Bureaus

MMBSY’s managing partners Myra Nurski en Mie Van der Auwera richten MMBSY Amsterdam op. Met de oprichting van hun Nederlandse dochter, vangen ze een nieuw hoofdstuk aan in het succesverhaal van MMBSY. Lyddia Roy wordt de managing director van MMBSY Amsterdam.

Toen de dames in 2018 aan het hoofd kwamen van het toenmalige Media Mania, tekenden ze de blauwdruk uit naar groei. Het agency veranderde niet alleen van naam en locatie naar het hippe Pakt in Antwerpen, de leading ladies Van der Auwera en Nurski gaven de activiteiten een injectie vernieuwing, creativiteit en business sense. Services werden uitgebreid en toegevoegd, nieuw talent werd aangetrokken en klanten en projecten volgden. MMBSY Amsterdam is een vervolg op het succes van MMBSY in België. Bestaande klanten vragen steeds meer naar een geïntegreerde aanpak België-Nederland; met MMBSY Amsterdam biedt MMBSY antwoord op deze vraag.
 
"De behoefte van onze klanten om hen ook in Nederland te bedienen, heeft ons een extra duwtje in de rug gegeven om een tweede vestiging van MMBSY te openen in Amsterdam. In België zijn we gekend voor ons craftsmanship, onze expertise en creativiteit maar zeker ook voor ons 'gouden' adressenboekje. Aangezien het medialandschap en de lokale behoeften toch heel anders zijn in Nederland, zijn we op zoek gegaan naar de ideale partner in Amsterdam. Een PR-expert met een gouden netwerk die én onze visie en passie deelt, maar ook de MMBSY waarden en werkethiek. Lyddia Roy, met meer dan 20 jaar ervaring in het communicatievak, is voor ons de perfecte partner om dit Nederlandse avontuur op te starten," aldus Myra Nurski.
 

MMBSY Amsterdam

Lyddia Roy, geboren en getogen Amsterdamse, begon haar carrière in PR bij Tommy Hilfiger Europe, waar ze op 23-jarige leeftijd het PR-netwerk opzette dat destijds 14 landen omvatte. Tommy Hilfiger bood haar aan in New York te werken waardoor ze de kans kreeg om te werken met een mooie lijst van A-lijst beroemdheden. Zij heeft sindsdien gewerkt voor high-end mode- en luxemerken, de kunst-, gaming-, beauty-, horeca-industrie waaronder de gerenommeerde lancering en opening van W Amsterdam Hotel. Na een korte periode bij couturehuis Viktor & Rolf, nam Lyddia haar mode-ervaring mee naar de sportindustrie en lanceerde ze voor Reebok tal van producten met onder meer Lewis Hamilton, Helena Christensen en leidde ze de internationale lancering van Reebok CrossFit.
 
"Het is vrij uitzonderlijk dat je mensen tegenkomt in het vak die dusdanig gelijkgestemd zijn als jij zelf op werkgebied, dat het haast onmogelijk was om niet in te gaan op de vraag van Mie en Myra om MMBSY Amsterdam op te richten en te gaan leiden. Ik kan niet wachten om de huidige Belgische klanten van MMBSY België in Nederland te bedienen en daarnaast lokaal een nieuw klantenbestand op te bouwen", aldus Roy.

 


Media

Marketing

Economisch