Belgisch communicatiebureau make sense opent deuren in Amsterdam

11-02-2019 (09:21) - Bureaus

 

Belgisch communicatiebureau make sense heeft op 1 februari zijn intrek genomen in het James Watt-gebouw in Amsterdam. Het bureau, dat gespecialiseerd is in duurzame communicatie, wil zo ook in Nederland geëngageerde bedrijven begeleiden met strategisch advies en creatieve campagnes.


Oprichter Dimitri Barbe: ‘We gaan op zoek naar de positieve impact van onze partners en vertalen die in campagnes die de juiste snaar raken bij hun doelgroep. Zo zijn ze telkens duurzaam onderbouwd.’ De bezieler van make sense is ervan overtuigd dat sterke communicatie de sleutel is om onze maatschappij te verduurzamen. Die missie stopt niet bij de grens, dus breidt het bureau uit naar Nederland.


duurzaamheid & winstgevendheid

make sense wordt in Amsterdam geleid door creative director Dominic Jansen en new business & strategy director Wilbert van der Lans, die kunnen rekenen op hun creatieve collega’s in België. ‘Duurzaamheid en winstgevendheid gaan hand in hand’, meent van der Lans. ‘Bij make sense brengen we CSR en creativiteit samen met als doel impactvolle communicatie te creëren voor onze klanten. Wij geloven dat de bedrijven en organisaties die vandaag hun verantwoordelijkheid pakken in onze samenleving, de merken van morgen zijn.’


over make sense

make sense is een communicatiebureau voor positieve impact. Met zijn hybride team vertaalt het bureau de initiatieven van maatschappelijk geëngageerde bedrijven naar duurzame communicatie, concepten, projecten, events en campagnes. make sense trok al de wereld in met merken als Renewi, Tomorrowland, H&M Conscious en VOLVO Trucks.


Media

Marketing

Economisch