Big Orange en JAR Audio kondigen Global Audio Alliance aan

18-05-2021 (12:43) - Bureaus

Big Orange – The Audio Agency (Amsterdam) en JAR Audio (Vancouver) presenteren met trots hun global strategic partnership. Door samen te gaan werken combineren ze JAR’s toonaangevende branded podcast services met de immersive storytelling expertise van Big Orange. Met de Global Audio Alliance gaan ze de strijd aan tegen slechte audio. Het gemeenschappelijke doel is om wereldwijd merken te inspireren om hun verhaal te vertellen door middel van immersive storytelling en het belang van hoogwaardige audio in de spotlight te zetten.
 
Steeds meer merken voegen podcasts en andere vormen van audiocontent toe aan hun marketingmix en worden meeslepende audio documentaires en experimentele audio zoals 3D en 8D Audio steeds populairder. Big Orange en JAR willen marketeers bewust maken van de waarde van kwalitatieve en duurzame audio content. Want door de lat hoog te leggen in alles wat ze doen, springen de producties voor hun klanten eruit in het podcastlandschap.
 

Combinatie

De samenwerking van JAR Audio en Big Orange leidt tot een krachtige combinatie: JAR Audio bestaat uit journalisten, schrijvers en marketeers die de rol begrijpen van podcasting voor het vertellen van het merkverhaal. Big Orange bestaat uit creatieven, audio designers en componisten, die hun schat aan ervaring in het creëren van award winning audio experiences inzetten. "Door samen te werken met JAR Audio kunnen we onze klanten ook internationaal de allerbeste branded podcasts en campagnes bieden. Met de meer dan 20 jaar ervaring van Big Orange in het produceren van audioverhalen van hoge kwaliteit, gecombineerd met de journalistieke achtergrond van JAR Audio en hun uitstekende kennis van marketing en resultaat analyse, zijn we in staat om wereldwijd podcasts aan te bieden die er uitspringen én het beoogde publiek bereiken." zegt Jos Jansen, CEO van Big Orange.

Media

Marketing

Economisch