Blauw Gras aan de slag voor Villa Massa en Licor 43

05-02-2021 (13:49) - Bureaus

Sinds een paar weken is Blauw Gras verantwoordelijk voor alle social en content activiteiten van Villa Massa en Licor 43, het grootste likeurmerk van Nederland. Het bureau neemt onder andere de creatie en productie van content, campagnes en activaties op zich. Aan de bureaukeuze ging een kort pitchtraject vooraf.
 
Ries Bokken, Brand Manager Zamora Company bij Maxxium Nederland: “Bij de keuze voor Blauw Gras als nieuwe social agency waren twee elementen cruciaal. Allereerst de benadering van onze vraagstukken, waarbij ze op overtuigende wijze de motivaties van onze doelgroep centraal hebben gesteld. Daarnaast zorgt onze reeds bestaande samenwerking met PR-bureau Glasnost (eveneens onderdeel van Ace) ervoor dat we vraagstukken op een integrale manier kunnen aanpakken.”
 
Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras, vult aan: “Het zijn 2 prachtige merken met een sterke heritage, waarbij Licor 43 al veel betrokken fans heeft. Deze relaties willen we extra kracht gaan bijzetten. Voor Villa Massa ligt dat anders, daar gaan we juist bouwen aan de bekendheid van het merk.”
 
De eerste activiteiten zijn inmiddels een feit. De samenwerking werd afgetrapt met een campagne voor de nieuwe Amaretto likeur van Villa Massa, waarvoor Blauw Gras de social assets als ook tv-billboards ontwikkelde. Daarnaast ging voor Licor 43 een campagne voor de nieuwe veganistische Horchata likeur live.
 

Over Villa Massa en Licor 43

Villa Massa en Licor 43 zijn likeurmerken en behoren tot Maxxium Nederland. Villa Massa produceert limoncello en amaretto met passie en een liefde voor natuurlijke streekproducten. Licor 43, het grootste likeurmerk van Nederland, staat vooral bekend om de Spaanse likeur die wordt gemaakt op basis van 43 geheime ingrediënten.
 

 


Media

Marketing

Economisch