Boomerang Agency naar 75 man

12-06-2017 (11:07) - Bureaus

Boomerang Agency groeit. De creative agency heeft afgelopen maanden 13 nieuwe werknemers aangenomen en komt met deze uitbreiding inmiddels op ruim 75 man sterk. Een groei van 50 procent ten opzichte van 2016.

extra verdieping
In totaal zijn er vier projectmanagers, vier creatieven, twee community managers, een mediastrateeg, een marketing & communicatie manager en een editor aangenomen. Vanwege de groei van het kantoor zal een extra verdieping aan de Wilgenweg in gebruik worden genomen.

internationale achtergrond
Marrie de Priester, Mark de Louw, Daan van der Heijden, Wessel Molenkamp, Stefanie de Boer, Nia Philips en Robbert Maruanaija zullen het creatieve team gaan versterken. Pim van Kempen is aangetrokken als editor. Melanie Bouwman, Annalena Hartmann, Yanna Panagopoulos en Anouk Facee Schaeffer zijn aangenomen als projectmanagers en producenten. Maartje Weijers is aangenomen als marketing & communicatie manager van het bureau. De nieuwe teamleden hebben verschillende internationale achtergronden. 

kroon op het werk
"Deze aanvulling is hard nodig. Inmiddels hebben we dit jaar na de uitreiking van de Beste Social Awards in totaal 8 awards in de wacht weten te slepen voor ons werk voor onder andere Heineken, Samsung, Rijksmuseum en Taskforce Kindermishandeling. Een kroon op het harde werk van het team, aldus Alexander Veltman (oprichter Boomerang). De verschillende nationaliteiten van onze talenten en diverse culturele achtergronden brengen een mooie mix van creativiteit teweeg. Dit sluit mooi aan bij de (inter)nationale merken waar we voor werken."

echte interactie
"We zijn als bureau street smart en social by nature. We weten wat mensen beweegt, hoe ze praten, waarom ze lachen, hoe ze verbonden zijn. We maken merken menselijk door échte interactie tussen bedrijven en personen te creëren. Het aantal awards dat ons bureau dit jaar heeft mogen ontvangen bewijst dit en het is fijn om te zien dat ons werk gewaardeerd wordt, aldus Bo Thé (oprichter Boomerang Agency). 

 

Media

Marketing

Economisch