Brussels agency Be Connect voegt zich bij Intracto Group

25-10-2019 (11:05) - Bureaus

Met de overname van het creatieve performance agency Be Connect, breidt Intracto Group zijn Franstalige expertise op vlak van performance- en contentmarketing uit. Het is bovendien een uitgelezen kans om de voetafdruk in Brussel nog te vergroten.

In de klantportfolio van Be Connect zitten klanten zoals Nestlé, Beobank, Etam, Undiz, Brico, D'Ieteren, VOO en Brussels Airport. Het team van het Brusselse Be Connect telt 20 experts in strategie & content (social, mobile video) en performance (social advertising, SEA en digital display). Zij zetten sterk in op betekenisvolle impact via leads en conversies.

Be Connect bouwt die creatieve performancemarketing op drie pijlers. Via Brain (strategie, coaching en in-house consultancy), Build (content, community management en activaties) en Boost (advertenties en ROI-optimalisaties) ondersteunen ze bedrijven die hun verhalen kracht willen bijzetten. Merken aantrekkelijk verbinden met de juiste doelgroepen wordt steeds belangrijker en dat is precies de kracht van het Brusselse agency.
 

Extra expertise door tweetalig Brussels team

Pieter Janssens, CEO Intracto Group: "We zijn erop gebrand om ook in Brussel te tonen dat we als groep antwoorden kunnen bieden op de vraagstukken die bedrijven vandaag hebben. En dat in beide landstalen. Het team van Be Connect deelt onze ambitie en gedrevenheid en past dus perfect in de groep.

 

 


Media

Marketing

Economisch