Bruut Amsterdam lanceert Jonge Makers

17-02-2017 (17:50) - Bureaus

Bruut Amsterdam, digital format agency, lanceert daarom haar eerste eigen YouTube kanaal: Jonge Makers, waarop op een regelmatige basis ondernemers worden geïnspireerd.


Dat Jonge Makers nu gelanceerd wordt, is volgens Bruut Amsterdam niet gek. Het aantal jonge ondernemers in Nederland stijgt ieder jaar. Steeds meer jongeren starten al tijdens of meteen na hun schoolloopbaan met ondernemen.


Op het platform vinden deze jonge ondernemers wekelijks antwoord op veel gestelde ondernemers vragen, zoals “Hoe kies ik mijn rechtsvorm?” beantwoord door Philip de Roos, advocaat van onder meer Blendle, Ace & Tate en Ticketswap. Maar ook Boris Veldhuijzen van Zanten geeft wijze ondernemerslessen (wat heeft heel veel bier bijvoorbeeld met netwerken te maken?). 


mini-documentaires

Tweewekelijks zorgen kwalitatieve mini-documentaires over bijzondere, jonge ondernemers en hun lessen voor nog meer inspiratie. Bijvoorbeeld met het verhaal van Thomas Leijten die pas 17 jaar was toen hij zijn ijssalon opende. De burgemeester paste voor zijn ondernemersdroom speciaal de lokale wetgeving aan.  
Jonge Makers is het YouTube kanaal voor iedereen die grenzeloos durft te dromen en van die droom realiteit wil make, aldus Bruut Amsterdam.

 
digital format agency
Bruut Amsterdamis een digital format agency dat zich onderscheidt door merken te voorzien van content dat boeit en bindt. Dat vraagt uiteraard om kwaliteit, maar ook om strategische kennis, creativiteit en digital nativeness. Het bureau helpt media,- reclame,- content bureaus, merken en zenders, online, met het vinden en uitbouwen van een duurzaam en betrokken publiek.

 


Media

Marketing

Economisch