Bureau 180 breidt 180 Content uit met het team van RE-UP

06-04-2021 (10:54) - Bureaus

Reclamebureau 180 breidt hun Content-tak uit met het team van internationaal social media mediabureau RE-UP dat succesvol is in de markt van luxe- en lifestyle merken. Het RE-UP-team versterkt de snelgroeiende gespecialiseerde 180 Content unit, naast de andere 180-specialisaties 180 Thinking, 180 Design en Brand Intelligence.

RE-UP werd in 2014 in Londen opgericht als een creatief bureau dat zich specialiseerde in social media en community-building binnen het segment van luxe merken.

Sander Volten, Global CEO bij 180: "RE-UP's creatieve vuurkracht, intelligente tools, kennis van influencing social marketing en snelle productievaardigheden zijn een briljante aanvulling en brengen 180 Content naar het volgende niveau. In de afgelopen jaren hebben ze een stevige naam opgebouwd in de levendige 'vertical' van luxemerken in de beauty-, cosmetica- en mode-industrie. We zien ernaar uit om deze merken een nog bredere toegang te geven tot talent binnen het 180-ecosysteem via onze hubs in Los Angeles, New York, Amsterdam en het Midden-Oosten."
 
Luxesector
Met de sterke klantenportefeuille van RE-UP, gaat 180 Content zich ook richten op de luxesector binnen de lifestyle, beauty- en modemerken om zijn groeiende portfolio van klanten in luxe hoofdsteden over de hele wereld beter te kunnen bedienen.
 
Pierre Humeau en Laurent François, oprichters van RE-UP, gaan 180 Content leiden als Managing Partners en werken met klanten als Piaget, Hennessy, Dior, L'Oréal Professionnel Paris, Valentino Parfums, Fondation de la Haute Horlogerie en adidas, met een kantoor op HQ 180 Amsterdam en Parijs.

 


Media

Marketing

Economisch