Bureau Loos zet flexwerkmerk in de steigers

05-12-2017 (09:19) - Bureaus

Het bureauloze Bureau Loos opent in 2018 vijftien vestigingen voor Welkin & Meraki. Het nieuwe merk maakt gebruik van een zelflerend algoritme dat ervoor zorgt dat je een netwerk van relevante mensen om je heen verzamelt op je werkplek.

 

toegevoegde waarde

Het internationale flexoffice concept biedt flexibele werkplekken met mensen die elkaar toegevoegde waarde kunnen bieden en helpen te groeien. Welkin & Meraki wil geen community worden van flexwerkers die bij toeval op dezelfde locatie werken. Bureau Loos helpt ze hierbij. Ze zijn vanaf het begin betrokken bij de ontwikkeling van het merk. Het gaat dan om de positionering van het merk, de campagnes, maar ook om de kleine details van de invulling van de flexwerkplekken. 
 

match

Welkin & Meraki lijkt perfect aan te sluiten bij de filosofie te passen van Bureau Loos. Het bureau werkt zelf niet met een vast kantoor. De werknemers werken in huis bij klanten, onderweg, thuis, op flexwerkplekken, in het park of in de koffiebar. De samenwerking is al in november ingegaan.
 

Media

Marketing

Economisch