Bureau Qban ontwikkelt digitale campagne New York Pizza

24-11-2017 (14:51) - Bureaus

New York Pizza is niet alleen Damn Tasty, maar ook Damn Digital. Met impactvolle aanwezigheid op mobile en digital-out-of-home is het digitale aandeel in de nieuwste campagne groter dan ooit.

 

Vanaf 24 november start een landelijke actieweek met een pizza voor €3,99. Bij enkele filialen is er ook een speciale lunch-actie tot 16:00 uur met een pizza voor €2,99. Afhankelijk van de locatie en het tijdstip van de consument wordt een specifieke uiting van het op dat moment geldende aanbod getoond.


eerste campagne

Cindy bij de Vaate, Account Director bij Qban: “Het is de eerste campagne die wij voor New York Pizza hebben ontwikkeld. Het is ontzettend gaaf om te zien dat wij direct van toegevoegde waarde zijn door in een korte doorlooptijd een bestaand concept digitaal door te ontwikkelen. We hebben voor New York Pizza vernieuwing aangebracht door creaties device specifiek te optimaliseren en te animeren in een digital-out-of-home video.”

De campagne staat online t/m 3 december. 


Credits

Verantwoordelijk bij klant: Marcel Terstegen, Sebastiaan Mosselman
Account: Cindy bij de Vaate
Art-Direction: Maarten van Scheijndel, Billy Santegoets
Creatie: Jamie Robijn, Ruud Puylaert, Franklin Rodriques
Producer: David Timmermans
Mediabureau: ClickValue


Media

Marketing

Economisch