Burst breidt Management Team uit met Hannes van Raaij

23-08-2019 (13:39) - Bureaus

Per 2 september start Hannes van Raaij als Executive Creative Director bij het Rotterdamse digitale bureau Burst. Hij wordt verantwoordelijk voor business innovatie, strategie en creatie voor alle huidige en toekomstige opdrachtgevers. Hij zal de eervaring en expertise die hij opgedaan heeft bij digitale bureaus als Lost Boys, Clockwork en Triple inzetten om de verdere uitbouw van Burst te versnellen.
 
Van Raaij (40 jaar) zal zich bezig gaan houden met de begeleiding van business innovatie en ontwikkeling van nieuwe proposities voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers van Burst. Het bureau, dat een duidelijke focus heeft op innovatie en transformatie, heeft mooie partnerships met (inter)nationale merken als Baderie, Chupa Chups, Davidoff, Knauf Aquapanel, Natuurmonumenten en Unilever Food Solutions.
 
Samen met Jeroen van den Berg (Head of Production & Operations), Patrick Boom (CCO) en Hans Maltha (CEO) wordt Van Raaij medeverantwoordelijk voor de verdere internationale uitbouw van Burst.
 
Hannes van Raaij: ‘Wij kennen elkaar al geruime tijd en het voelt voor mij heel goed om toe te treden tot het Management Team van Burst. Ik kijk vol enthousiasme uit om samen met het talentvolle team de groeiambities te realiseren en succes te blijven creëren voor onze opdrachtgevers. Daarnaast ben ik dankbaar dat ik de kans krijg om binnen Burst mijn ambitie om te ondernemen te verwezenlijken.’
 
CEO Hans Maltha over de komst van Van Raaij: 'We halen iemand in huis die onze opdrachtgevers verder gaat helpen met het behalen van hun digitale ambities en meebouwt aan de verdere internationale expansie van ons bureau.'
 
 
 

Media

Marketing

Economisch