Byte wordt onderdeel van Dept

18-02-2021 (10:28) - Bureaus

Marketing technology agency Byte heeft vandaag aangekondigd dat het verder gaat als onderdeel van Dept.
 
Het snelgroeiende Byte, gespecialiseerd in AR, campagnes en chatbots en heeft klanten als Spotify, ASOS en Just Eat Takeaway. Afgelopen jaar nam hun wereldwijde omzet met 20% toe en voegde het een aantal snelgroeiende klanten toe, waaronder TikTok, Twitch en Zoopla. Daarbij is Byte Facebook Premium Marketing Partner, Snapchat Official Lens Creator Partner en TikTok Effect Partner.
 
Full-service digitaal aanbod
Dept helpt merken als BOSE, bol.com en Patagonia groeien en hun digitale business te versnellen door creativiteit, technologie en data te combineren. Voor Byte is het digitale DNA, de cultuur en de ambitieuze groeiplannen van Dept vooral aantrekkelijk. Met 27 Dept kantoren verspreid over de hele wereld, krijgt Byte de mogelijkheid om een full-service digitaal aanbod te bieden aan klanten over de hele wereld.
 
Alex Miller, mede-oprichter van Byte: "We zijn onderdeel geworden van Dept om de wereldwijde groei te versnellen en ons technologie aanbod een boost te geven met de meer dan 500 Dept tech engineers. Wij kijken ernaar uit om Dept te helpen bij het realiseren van haar visie om wereldwijd een top 10 digital agency te worden."

Media

Marketing

Economisch