C2B werkt voor Villa Pardoes

17-03-2017 (10:26) - Bureaus

Villa Pardoes, een droomvakantie Villa naast de Efteling, gaat in 2017 op ludieke wijze donaties ophalen. Social marketingbureau C2B zal dit met twee campagnes in 2017 realiseren. De hoofddoelstelling is donaties te werven door hun achterban te activeren. C2B is verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering van de twee campagnes.


Villa Pardoes biedt een week gratis vakantie aan families met ernstig en chronisch zieke kinderen. Vaak levensbedreigend ziek. Villa Pardoes bestaat uit twaalf ruime vakantiewoningen, aan elkaar geschakeld rondom een grote centrale Picknickplek. Het gebouw heeft de vorm van een Slak op een Bloem. Kinderen kunnen er in een veilige en kleurrijke omgeving spelen. Ouders ontmoeten er lotgenoten. Ze kunnen er hun verhaal vertellen en ervaringen delen. Villa Pardoes bestaat dankzij de inzet van een groot aantal vrijwilligers en sponsoren. Dagelijks mogen de gezinnen een bezoekje brengen aan diverse attractieparken zoals de Efteling en Toverland. 

Een week lang genieten kost € 2.000- per gezin, wat met zo’n 600 gezinnen per jaar neerkomt op jaarlijks meer dan één miljoen euro. Hulp van donateurs om de families een droomvakantie aan te bieden is daarom zeer welkom.

Algemeen Directeur van Villa Pardoes Peter Persoon, is blij met de creatieve inschakeling van C2B.  'Wij hebben Robert en Peter leren kennen als erg enthousiaste en professionele mannen die met het juiste gevoel op zoek zijn gegaan naar nieuwe wegen om onze achterban te mobiliseren.'


Media

Marketing

Economisch