Communicatiebureau De Wolven aan de slag voor de Heinekenprijzen

30-09-2020 (13:29) - Bureaus

Dit jaar is communicatie- en pr-bureau De Wolven ingeschakeld om aandacht te genereren rondom de tien nationale en internationale winnaars van de Heinekenprijzen 2020. Het bureau ontwikkelde een communicatie- en social mediacampagne om de laureaten een gezicht te geven en de Heinekenprijzen meer op de kaart te zetten. Dit jaar wordt door beperkingen rondom het coronavirus de uitreiking via een online broadcast uitgezonden. Hiermee is de ceremonie voor het eerst toegankelijk voor een breed, internationaal publiek.
 
Om meer bekendheid rondom de Heinekenprijzen te generen heeft De Wolven een brede campagne ontwikkeld om te laten zien aan wie de prijzen dit jaar, maar ook in voorgaande jaren, zijn uitgereikt. Historisch gezien zijn de prijzen namelijk belangrijke indicatoren voor de winnaars van de Nobelprijs en gaat het om wetenschappers en kunstenaars die veel belangrijke ontdekkingen en nieuwe inzichten op het gebied van wetenschap en kunst hebben gedaan.
 
Door middel van een social mediacampagne, free publicity en nu een online ceremonie laat De Wolven zien welke deuren deze mensen voor ons hebben geopend en welke invloed hun werk heeft op ons dagelijks leven. 

Media

Marketing

Economisch