Competence Factory kiest Studio Moan voor campagne

02-08-2019 (09:45) - Bureaus

Opleidingsinstituut Competence Factory heeft Studio Moan aangewezen om haar campagne vorm te geven. Het Utrechtse bureau ontwikkelt een communicatieconcept voor Competence Factory dat als basis zal dienen voor printuitingen, advertenties, mailingen en radio. 
 
Minke Havelaar, Marketing Manager bij Competence Factory: “Competence Factory wordt nu nog gezien als een kleine speler in de opleidingswereld. Onterecht, want ons aanbod trainingen is uitgebreid en superrelevant voor marketeers, ondernemers en designers. Belangrijker: we scoren torenhoge reviews op Springest. Cursisten zijn blij met ons omdat de trainingen steengoed zijn, maar ook omdat we ze serieus nemen. Dat is helaas een unicum tegenwoordig – niet door alle commerciële opleiders wordt gestuurd op kwaliteit en persoonlijke aandacht. Er komen ontevreden cursisten van concurrenten naar ons. Hoog tijd dus om Competence Factory te lanceren als hét alternatief voor de grote, commerciële opleiders waar cursisten niet meer dan een nummer zijn.”
 
Over de keuze voor Moan zegt Havelaar: “In Studio Moan vonden we gelijkgestemden. We waren op zoek naar een bureau dat het randje durft op te zoeken. Dat past bij ons – Competence Factory heeft energie, aandacht en dwarsigheid in het dna."
 
De eerste campagne-uitingen worden eind september verwacht. 

Media

Marketing

Economisch