Counter Content en Counter Creatives aan de slag voor Taxicentrale TCA

09-08-2017 (12:00) - Bureaus

Taxicentrale Amsterdam (TCA) heeft Counter Creatives en Counter Content in de arm genomen voor vormgeving en campagnes en het verzorgen van content en PR.Het taxibedijf opent tegelijkertijd ook de aanval op Uber met een nieuwe App in de Apple Appstore.
 
 
Hedy Borreman, CEO van TCA: “TCA wil de komende periode haar naamsbekendheid vergroten en meer mensen in de taxi krijgen. Door samen met Counter Content en Counter Creatives de marketingcampagnes en PR te professionaliseren, kunnen we TCA weer top-of-mind krijgen bij de Amsterdamse taxigebruiker.”  
 

Content marketing,  PR en creatie

Dennis Jak, managing director van Counter Content en Counter Creatives, over de samenwerking: “Wij zijn trots dat wij voor dit op en top Amsterdamse bedrijf mogen werken. Binnen de mobiliteitssector bedienen wij meerdere relaties en zien de dynamische taximarkt als een positieve uitdaging.”

Counter Content helpt TCA met het vergroten van de zichtbaarheid in de media, maar ook bij het produceren van online content. Ook adviseert Counter Content TCA op het gebied van de te volgen content en PR-strategie. Reclame- en designbureau Counter Creatives staat TCA bij door te zorgen voor een professionele grafische vormgeving van zowel media-uitingen als de website van TCA. Ook op gebied van film en animatie zal het creatief bureau TCA ondersteunen. 
 
 
 

Media

Marketing

Economisch