Crocs kiest na creatieve pitch voor Hey Honey

20-05-2020 (15:35) - Bureaus

Het footwear-merk Crocs Europe heeft Hey Honey na een creatieve pitch gekozen als sociaal-creatief bureau voor de Europese markt..
 
Hey Honey is gevestigd in Amsterdam en in Londen. Het bureau zal sociaal-creatief actief zijn binnen de grootste Europese markten van Crocs: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk.
 
De nieuwe Marketing Director van Crocs Europe, Yann Le Bozec over de keuze: “Hey Honey onderscheidde zich door zijn ervaring in de creatie van cultureel relevante content binnen EMEA-markten. Het bureau heeft ook een uitstekend inzicht in Crocs' doelpubliek en hun sociale gedrag. Bovendien kwam het bureau met een aantal innovatieve creatieve ideeën waarmee onze campagneboodschap ‘Come as You Are’ in heel Europa gehoord zal worden.” Le Bozec benadrukt: “Hey Honey heeft een divers creatief en zakelijk team, alsook een uitstekend inzicht in de cultuur van onze meest relevante markten. Dat maakt voor ons het verschil. ”
 
Chris Adams, CEO van Hey Honey: “Crocs’ CAYA-campagne heeft een belangrijke boodschap die via alle social media kan worden uitgedragen: iedereen kan helemaal zichzelf zijn. Op de Amerikaanse markt is dit een groot succes, met beroemdheden die zich hebben uitgedrukt als fan van het merk. We vinden het een ontzettend spannende missie om deze vorm van organische groei voor Crocs ook in Europa te realiseren. Een sociaal gefocuste aanpak staat daarbij centraal.”  

Media

Marketing

Economisch