Crocs kiest Quince voor internationale campagne

23-05-2018 (14:40) - Bureaus

Activatiebureau Quince wordt de internationale partner van Crocs bij de introductie van haar nieuwste productlijn. Quince heeft een Augmented Reality (AR)-app ontwikkeld, die de nieuwe Crocs LiteRide-schoenen boven de schoenendoos laat zweven en de USP’s toelicht. De app werd eerder getest in Duitsland en Rusland, en wordt nu wereldwijd uitgerold.


Consumenten met de Crocs LiteRide AR-app kunnen hun telefoon richten op een speciale schoenendoos, waarna ze op hun telefoon zien hoe de nieuwe LiteRide schoenen van Crocs vanzelf worden uitgepakt en de lucht in stijgen. Eenmaal uitgepakt, worden de nieuwe materialen en opbouw van de schoen toegelicht.


“Met de LiteRide AR-app laten wij consumenten op een interactieve manier kennismaken met de nieuwe productlijn van Crocs”, zegt Frans Hulsof, interim CEO bij Quince. “Wij zijn ontzettend trots dat de activatie zo goed is ontvangen, en dat wij als Nederlands bureau de internationale partner van Crocs worden.”

 


Media

Marketing

Economisch