Crossmarks ontwikkelt storedesign voor Jumbo Foodmarkt

25-05-2018 (15:48) - Bureaus

Crossmarks heeft in alliantie met MVDG Interieurarchitecten bijgedragen aan het storedesign van Jumbo Foodmarkt Leidsche Rijn. Crossmarks/MVDG hebben bij de ontwikkeling van het storedesign nauw samengewerkt met het formuleteam van Jumbo en OD Designstudio.


OD Designstudio tekent voor de grafische stijl van de instore communicatie, Crossmarks/MVDG voor het storedesign (van vlekkenplan tot moods, van conceptontwerp tot en met definitief ontwerp), inclusief een deel van de inventaris en het design van grafische elementen op een aantal wanden.


Krachtige identiteit per afdeling

De invulling van 3.500 vierkante meter vloeroppervlak met betonnen wanden van zo’n 5 meter hoog begint met een leeg blad. Na maanden van ontwerpen, biedt Jumbo Foodmarkt Leidsche Rijn een totale foodbeleving waarin het mooiste van Jumbo en La Place samenkomt. In het storedesign komt elke afdeling maximaal tot haar recht doordat zaken als materialisering, kleur en de toepassing van koven steeds in optimale samenhang zijn ontworpen en beoordeeld. Jumbo Foodmarkt is een wereld van specialisten. Elke afdeling heeft haar eigen identiteit die voortkomt uit krachtige basisassociaties die de beleving van het specialisme extra accentueren.

 

 


Media

Marketing

Economisch