Crowdmedia jaagt deelfietsenconceopt Keolis aan

20-08-2018 (11:34) - Bureaus

Nederland, fietsland. Met ongeveer 35.000 km aan fietspaden is er geen ander land ter wereld waar er zo veel gefietst wordt als in Nederland. Vervoerder Keolis en contentmarketing bureau Crowdmedia laten met de campagne ‘Let’s KeoBike’ zien dat een deelfietsenconcept dat op de juiste manier wordt ingezet ons fietsland nog meer kan verrijken. 


Wouter Hameka
, Crowdmedia: “We gebruiken de fiets en de omgeving als podium. De robuuste designfietsen van Van Moof en de prachtige natuur van de Veluwe spreken eigenlijk voor zich en zijn heel herkenbaar voor de doelgroepen. En precies dat punt, waar je doelgroep en je merk elkaar overlappen, is voor ons het uitgangspunt van contentmarketing”. 

Doel van de film is om consumenten, vooral forenzen en toeristen, aan te sporen om vaker de fiets te gebruiken als vervoersmiddel en om de bekendheid van KeoBike te vergroten. 


Credits

Bureau: Crowdmedia
Videoproductie: Café Noir
Verantwoordelijk bij Keolis: Rob Plooy
 

Media

Marketing

Economisch