DDB creatieven Marvin The en Marius Lichtendahl starten nieuwe toko: Toko Agency

06-07-2021 (18:11) - Bureaus

Na 12 jaar samen voor bureaus te hebben gewerkt als Ogilvy, Publicis, JWT Hamburg en Singapore, Fitzroy en recent DDB Unlimited, vonden Marvin The en Marius Lichtendahl het de hoogste tijd om zelf een bureau te starten. Vanuit de gedachte; minder politiek, meer dingen maken.
 
“Toko Agency is ook niet zomaar een bureau”, aldus Marvin. “Met Toko Agency willen we de creatieve slagkracht van een reclamebureau combineren met de productiewaarde van een film production company. Als strategisch bureau bedenken én produceren we alle creatieve content in-house, vanuit een keuken vol doorgewinterde specialisten. Zie het als een creatieve maakclub, met de focus op hoogwaardige verhaal gedreven content.”
 
Maar waarom Toko? Marius: “Toko, is Indonesisch voor winkel. Het is je buurtshop en één grote smeltkroes van culturen, smaken en exotische merken. Het is deze variëteit die het leven en onze wereld pit geeft. En dat is precies wat we omarmen met Toko Agency: Spicing up brands.” 
 
Ondertussen hebben de twee al de kans gehad om hun bureau vorm te geven. En drie eigen in-house Toko producties gemaakt. De lancering van Foriam Boxfit, de nieuwe HKU Theater-expositie en twee interne campagnes voor KPN.
 
tokotheagency.com 
 
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.

Media

Marketing

Economisch