De Zuivelhoeve kiest voor The Family

20-10-2020 (10:42) - Bureaus

De Zuivelhoeve gaat voor de ontwikkeling van haar nieuwe merkcampagne samenwerken met The Family.

‘De ondernemersmentaliteit die in ons bedrijf zit, voelden we ook bij The Family,’ laat Jacqueline Roerink, commercieel directeur van Zuivelhoeve weten. ‘En net als wij, is The Family een familiebedrijf. Dus dat sprak ons ook wel aan.’ Het is voor het bedrijf uit Twekkelo de eerste keer dat ze serieus werk maken van hun positionering. Er is dan ook een stevige ambitie om het marktaandeel te laten groeien. Roerink: ‘Dat willen we bereiken door een verhaal te vertellen dat net zo echt en oprecht is als onze producten.’
 
De campagne draait om de rust waar de zuivel mee wordt geproduceerd. De Zuivelhoeve zelf speelt een centrale rol. De basis voor de merkcampagne werd gelegd op de hoeve zelf. De commercial is nu op televisie te zien. Om de commercial online kracht bij te zetten, heeft digital content agency C2B een serie aangepaste advertenties voor YouTube, Facebook en Instagram ontwikkeld.

Media

Marketing

Economisch