DEARhealth en Norvell Jefferson kiezen voor Epicenter Amsterdam

22-10-2019 (11:21) - Bureaus

Het digitale innovatiehuis Epicenter Amsterdam heeft twee nieuwe leden: DEARhealth en Norvell Jefferson. Health-tech startup DEARhealth uit Los Angeles maakt de zorg efficiënter door middel van AI. Norvell Jefferson is een creatief agency met vestigingen in Antwerpen en Boston.
 
DEARhealth wist deze zomer zes miljoen euro aan financiering op te halen, onder meer bij Philips. Prof. dr. Daniel Hommes, CEO en oprichter van DEARhealth: ‘Met deze investering kunnen we onze AI-gestuurde technologie doorontwikkelen en valideren. DEARhealth maakt het mogelijk om de patiënt weg te navigeren van eventuele risico’s, wat gezondheidswinst en lagere zorgkosten oplevert. Na eerste successen in de VS, zijn we onze oplossing aan het doorontwikkelen en aan het testen in Europese ziekenhuizen. Dit doen we vanuit ons Europees hoofdkantoor in Amsterdam.’
 
Norvell Jefferson draagt zorg voor zowel concept en strategie, als productie en activatie. Het bureau heeft merken als Heineken, DSM, Bose, Cargill, Olympus en ook corporates, zoals Johnson & Johnson, in de healthcare sector in het klantenbestand.
 
Bij Epicenter Amsterdam staan innovatie, kennisdeling en verbinding centraal. Met de komst van deze twee nieuwe bedrijven, telt Epicenter nu 1200 leden. Bedrijven die al deel uitmaken van het ecosysteem van Epicenter zijn onder meer: Ledger Leopard, Antler, Wasteless, TechleapNL, SingularityU Benelux, DFFRNT Media van Winston Gerschtanowitz en Dutch Founders Fund.

Media

Marketing

Economisch