Deoleo legt mediastrategie en -inkoop neer bij Publicis Groupe

Deoleo legt mediastrategie en -inkoop neer bij Publicis Groupe

18-11-2020 (12:36) - Bureaus

Deoleo breidt haar wereldwijd partnernetwerk voor mediastrategie uit in Nederland. Publicis Groupe is verantwoordelijk voor de lokale mediastrategie, -planning en -inkoop voor Deoleo. Deoleo is internationaal marktleider in olijven en olijfolie en producent van toonaangevende merken als Bertolli, Carbonell en Carapelli.
 
Voor de internationale afstemming van de campagnes werkt het Nederlandse mediateam nauw samen met Starcom Spanje, waar de oorsprong ligt van de klantrelatie. Starcom Spanje vervult de rol van wereldwijd coördinator voor de meer dan 20 markten waar Deoleo aan de bekendheid en voorkeurspositie van haar merken wil bouwen.
 
General Manager voor Noord Europa - Tomislav Bucic - van Deoleo zegt over Publicis Groupe: “In deze samenwerking hebben we de veelzijdige en internationale partner gevonden die we zochten. Het brede netwerk van Publicis Groupe waar Starcom onderdeel van uitmaakt sluit aan bij de internationale en lokale ambities van Deoleo. Het is heel prettig om internationaal de grote lijnen uit te zetten en tegelijkertijd te profiteren van kennis van de lokale context die campagnes ter plekke tot een succes maken. We zijn de samenwerking gestart met een multichannel mediacampagne en kijken uit naar het voortzetten van een vruchtbare samenwerking in de toekomst.” 

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch