Dept introduceert alles-in-één martechplatform voor merken

Dept introduceert alles-in-één martechplatform voor merken

07-12-2021 (12:06) - Bureaus

Dept introduceert Ada by Dept, een eigen marketingtechnologieplatform dat is ontworpen om merken te helpen om hun digitale activiteiten op te bouwen en te versnellen. Creativiteit, technologie, data en mensen zijn de basis van digitaal success en Ada by Dept combineert deze vier met de beste technologie en integraties van derde partijen voor duizenden campagnes.
 
Om digitaal succes te boeken, hebben merken de beste technologie nodig voor media, marketplaces, search en content creatie. De slimme marketingtechnologie van Ada by Dept brengt deze facetten samen met third-party integraties van derde partijen en wordt al gebruikt voor duizenden campagnes. De combinatie helpt klanten om digital marketing te automatiseren op schaal en verkleint gegevensverlies in een privacy-gedreven wereld.
 

Groeien

Ada by Dept is gebouwd met de ervaringen van ruim duizend Depsters met de beste marketing expertise, zodat merken kunnen groeien met het:
- Automatiseren van grootschalige digitale campagnes en herhalende activiteiten zodat hyper-gepersonaliseerde ads op schaal worden gemaakt.
- Ontdekken van inzichten door databronnen te combineren voor betere doelgroepanalyses, targeting en besluitvorming bij alle digitale touchpoints.
- Versnellen van groei door middel van AI en machine learning, zodat campagnes slimmer en sneller worden opgezet.
 
Ada by Dept gebruikt data van miljoenen ads om resultaten voor search, social, TV en marketplaces te verbeteren en merken te ondersteunen om betere geinformeerde en snellere beslissingen te maken. Merken die al gebruik maken van data- en martech-oplossingen van Dept zijn onder andere Philips, Just Eat Takeaway, Ralph Lauren, AXA, Douglas, Nivea, en Dextro Energy.
 
"Merken leven in een constant veranderende wereld waarin het steeds moeilijker wordt om resultaten van marketingcampagnes te meten. En het creëren van betekenisvolle interacties is heel belangrijk", vertelt Willem Blom, partner en Global SVP bij Dept. "Met Ada by Dept zijn we in staat om betere klantervaringen te maken voor verschillende marketingkanalen. We kunnen de kracht van onze bewezen technologie, performance mindset en eigen tools in de handen van onze klanten leggen om schaalbare content te creëren, betere mediabeslissingen te nemen en hun groei te versnellen."
 

Partners

Ada by Dept lanceert met oplossingen voor het stimuleren van betere prestaties op het gebied van media, data en privacy, SEO, marketplaces en dynamische content. Dit wordt ondersteund met naadloze integraties van partners zoals Google, Facebook, LinkedIn, Amazon, TikTok, Salesforce en anderen.

 


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch