Digitale flagshipstore voor Love Stories kiest voor Jungle Minds

18-01-2018 (15:11) - Bureaus

Met fans over de hele wereld is het Nederlandse Love Stories een van de snelst groeiende namen in de mode. Het lingeriemerk, dat een hoogstpersoonlijke “perfect mismatch” mogelijk maakt, spreekt heel veel vrouwen aan. En dus opent er elke maand een nieuwe boutique en is het merk nu thuis in 28 verschillende landen. Hoogste tijd voor een allesoverstijgende, digitale flagshipstore. De store wordt ontwikkeld in samenwerking met Jungle Minds en XSARUS. 


veelvoud van de huidige omzet

Het is de ambitie van Love Stories om in de komende jaren de huidige omzet te verveelvoudigen. Het digitale kanaal, dat nu achterblijft bij de fysieke boutiques, moet hier substantieel aan bijdragen. Daarom zocht Love Stories een partner die niet alleen de techniek en het digitale domein kent, maar vooral het merk begrijpt. 


geen simpele e-shop 

Na een intensief pitch-traject mogen Jungle Minds en XSARUS zich de nieuwe digital partner noemen. Zij ontwikkelen geen “e-commerce shop met een Love Stories laagje”, maar een shop die het merk Love Stories ademt, fans meeneemt en ze begeleidt in hun hoogstpersoonlijke keuzes. 
Marloes Hoedeman, founder van Love Stories: "We hebben voor Jungle Minds gekozen omdat er vanaf de start ontzettend veel liefde in de samenwerking is gestopt. Een uitgebreid veldonderzoek heeft geresulteerd in een indrukwekkende pitch met toffe ideeën. Een betrokken partner met een enorme drive en de juiste expertise.”


omnichannel strategie

Jungle Minds ontwikkelt met Love Stories de omnichannel strategie, maakt de vertaling van de brand naar de digitale identiteit en bouwt de ‘headless front-end’ waarin die optimaal getoond wordt. XSARUS is verantwoordelijk voor het neerzetten van de Magento 2 back-end en de koppeling naar de logistieke systemen. 


eerste stap

De eerste stap is het neerzetten van de digital flagshipstore als basis van waaruit Love Stories kan doorgroeien naar een omnichannel platform. Daarmee kan het label de ultieme én lokale ervaring bieden over verschillende kanalen, direct online, via wholesalers en in de boutiques. 

 

 


Media

Marketing

Economisch