Dille & Kamille kiest The Valley als creative partner

01-03-2021 (17:01) - Bureaus

Het familiebedrijf Dille & Kamille bestaat inmiddels 46 jaar en heeft een netwerk van 36 winkels in Nederland en België. Medio oktober opent Dille & Kamille haar eerste winkel in Duitsland. Het bedrijf heeft een trouwe groep fans die regelmatig in de winkels te vinden zijn. De uitdaging voor de komende tijd is vooral ook het ontwikkelen en uitrollen van innovatieve en onderscheidende business concepten die passen bij het merk en de levensstijl van de klanten. Daarvoor heeft Dille & Kamille na een korte oriëntatie The Valley als creative partner ingeschakeld.
 
Hans Geels, CEO Dille & Kamille: “We willen met Dille & Kamille onze impact vergroten en tijdens onze oriëntatie zagen we meteen dat The Valley ons merk en DNA echt begreep. We zijn ervan overtuigd dat onze samenwerking zal bijdragen aan de gewenste creatieve innovatie en ontwikkeling van ons merk en concept.”
 
Philip Kok, CEO The Valley: “Het verhaal van Dille & Kamille is het tegengeluid dat deze tijd nodig heeft en waar de consument naar verlangt. We delen de ambitie om de bezielende levensstijl rondom het merk Dille & Kamille bij een groter publiek onder de aandacht te krijgen. Vanuit onze Total Brand aanpak gaan we ze helpen om die doelstelling te behalen.”
 
Dille & Kamille is genomineerd bij Coolest Dutch Brands 2020.

Media

Marketing

Economisch