DM wint TREF-Award

22-10-2007 (10:32) - Bureaus

Het Haarlemse communicatiebureau DM Creatieve Communicatie heeft de prestigieuze TREF-Award van TNT Post gewonnen. De prijs wordt uitgereikt aan bureaus die op een onderscheidende manier Direct Mail inzetten als communicatiemiddel in het midden- en kleinbedrijf. DM Creatieve Communicatie heeft de prijs te danken aan een succesvolle responsmailing van Ipsen Farmaceutica uit Hoofddorp. Met de TREF-Award wil initiatiefnemer TNT Post het gebruik van Direct Mail in het midden- en kleinbedrijf stimuleren. Het is ook een middel dat regelmatig wordt ingezet in campagnes van het winnende DM Creatieve Communicatie (overigens geen typisch DM- maar een allround bureau: de afkorting DM staat voor oprichters Dielissen en Mok). Met hun inzending voor de campagne van Ipsen Farmaceutica wist DM Creatieve Communicatie door te dringen tot de drie genomineerden. Ruim 200 communicatiebureaus waren uitgenodigd om werk in te zenden.

Media

Marketing

Economisch