DPDK presenteert twee nieuwe partners

09-05-2019 (09:08) - Bureaus

DPDK presenteert twee nieuwe partners binnen het bureau. Anouk van de Sande en Antwan van der Mooren werken beiden al jaren voor het bureau en treden nu toe als partner. Naast de huidige partners Pim van Helten, Paul Jitta en Michael Vromans komt het totaal aantal partners hiermee op vijf.
 

Creative Director Anouk van de Sande werkt ruim elf jaar voor het bureau. Vanuit haar stage heeft ze reeds meerdere creatieve functies binnen het bureau bekleed waaronder haar huidige rol als Creative Director. Pim van Helten (CEO): “Anouk is binnen de ontwikkeling van DPDK zeer vroeg betrokken geraakt en van enorme invloed geweest op het werk dat we hebben gemaakt. Ik ben er persoonlijk heel trots op dat ze deze stap maakt en ik kijk met heel vertrouwen en passie uit naar onze gezamenlijke toekomst.” Anouk werkt vanuit DPDK kantoor in Rotterdam en specialiseert zich in Brands & Products. Daarnaast heeft ze plaatsgenomen in vakjury’s als de SpinAwards, TheFWA en ADCN.
 

Head of Technology Antwan van der Mooren is tien jaar werkzaam binnen het bureau. Net als van de Sande is ook van der Mooren vanuit zijn stage betrokken geraakt bij de snelle ontwikkeling van het bureau. Van Helten: “Antwan heeft vanuit zijn technische achtergrond een sleutelrol als het gaat om de technische productie voor DPDK’s opdrachtgevers. Hij begrijpt als geen ander wat er nodig is binnen onze development teams om projecten op een exceptioneel niveau af te leveren.” Van der Mooren werkt vanuit DPDK’s kantoor in Rotterdam en is naast Head of Technology ook docent Creative Media & Game Technologies aan de Rotterdam University of applied sciences.
 

meer dan 70 jaar werk ervaring

Naast van der Mooren en van de Sande zijn ook de partners Paul Jitta en co-founder Pim van Helten hun gehele actieve carrière werkzaam voor het bureau. Partner en Creative Director Michael Vromans is sinds 8 jaar bij het bureau na een jarenlange carrière bij andere bureaus. 'De 5 partners hebben bij elkaar meer dan 70 jaar werk ervaring met digitale producties. DPDK is één van de eerste digital agencies in Nederland, lid van de DDA en SoDa, en produceert haar digitale werk vanuit haar kantoren in Rotterdam, New York en het onlangs geopende San Francisco. 
 

Media

Marketing

Economisch