Drie Finalisten SAN New Kids on the Block 2020 bekend

21-04-2021 (08:30) - Bureaus

Op 20 april hebben de zes Shortlist kandidaten SAN New Kids on the Block 2020 hun cases nog één keer bij Brand & Business Architects in Vreeland in een coronaproof finale gepresenteerd aan de Vakjury (samengesteld uit de SAN juryleden/adverteerders) en de NKOTB Hoofdjury. De drie Finalisten SAN New Kids on the Block 2020 zijn in alfabetische volgorde:

Forty
Green Food Lab
• 
Maze-One

De Hoofdjury stond ook dit jaar onder leiding van juryvoorzitter Guda van Noort, in het dagelijks leven directeur van het SWOCC en Professor aan de UVA.
 
New Kids on The Block ging in 2013 van start als een initiatief van Brand & Business Architects en FONK. In 2015 sloot SAN Stichting Adverteerdersjury Nederland zich bij het initiatief aan.
 
De winnaar SAN NKOTB 2020 wordt bekend gemaakt tijdens de SAN Accenten 2021 die op donderdag 27 mei met een livestream vanuit Studio 21 in Hilversum zal plaatsvinden.
 
In FONK magazine 312 (27 mei na de uitreiking live) het verhaal van de drie Finalisten New Kids on the Block 2020 en natuurlijk ook alles over de ABC Accenten en in het bijzonder het Bureau van het Jaar 2020. Vorig jaar won het Amsterdamse bureau Truus het New Kids on the Block Accent en werd Dept het Bureau van het Jaar.
 

Lees het allemaal aan in FONK magazine

Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen bij New Kids on the Block? Spelregels, nominaties, winnaars, of hoe je je in de kijker speelt voor een plek op de considartionlist 2021? Meld je dan aan voor voor een  kennismakingsabonnement op de digitale editie van FONK magazine. Nu de eerste drie maanden gratis!
Of wil je FONK magazine ook elke twee weken in print in je brievenbus ontvangen? Maak dan gebruik van de mogelijkheid om FONK magazine het eerste jaar voor 50% van het gewone tarief te lezen.
 
Foto v.l.n.r.: Tim van der Bilt (Maze One), Guda van Noort (Directeur SWOCC & Professor UVA), Jan-Willem van Beek (Forty), Nicolette Hulsebos (FONK), Isabel Boerdam (Green Food Lab), Joost Vossen (SAN Bestuur/Elsevier), Rob Benjamens (B&BA) en Fred Moolhuijsen (B&BA).

 


Media

Marketing

Economisch