Duits superReal wordt onderdeel van Dept

Duits superReal wordt onderdeel van Dept

13-02-2018 (09:00) - Bureaus

Duitsland's grootste e-commerce agency voor mode en lifestyle superReal wordt onderdeel van Dept, het internationale netwerk van leading digital agencies. 'We kunnen niet wachten om samen te werken.'


105 nieuwe Duitse collega's

Door aan te sluiten als key partner krijgen de klanten van superReal toegang tot een breder palet aan expertises op het gebied van online marketing, data en technologie. Met 105 nieuwe Duitse collega’s versterkt Dept niet alleen haar positie op de Duitse markt, maar ook de internationale e-commerce mogelijkheden. 

 

Volker Will, oprichter en managing director van superReal: “Door onze expertise te bundelen, kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen in hun online business; van merk tot platform, slimme data en online marketing. Bovendien zet de toetreding tot Dept koers voor verdere internationale groei, terwijl we de superReal cultuur levend kunnen houden.” superReal werkt op operationeel niveau samen met de Dept bureaus, maar behoudt het bestaande management en DNA.


alles-in-één ‘Dept oplossing’ 

Paul Manuel, co-founder van Dept: “De creatieve en technische kracht van superReal, gecombineerd met de solide technische expertise van Be Excellent en online marketingbureau Trust Agents, creëert een unieke en alles-in-één ‘Dept oplossing’ voor e-commerce merken. Voeg hier een geweldige cultuur en ondernemersgeest aan toe en je begrijpt dat we niet kunnen wachten om samen te werken en langdurige impact te creëren op de Duitse markt.” 


over Dept

Dept is een internationale familie van gespecialiseerde digitale bureaus. Met de aansluiting van superReal breidt het netwerk uit naar 750 medewerkers met een gecombineerde omzet van meer dan 80 miljoen euro en kantoren in Nederland, UK, US, Duitsland, Ierland en Spanje.


over superReal

superReal ontwikkelt e-commerce oplossingen voor mode en lifestyle merken: van digitale strategie, concept, design en technische implementatie tot marketing en klantenloyaliteit. Het bureau werd in 1999 in Hamburg opgericht, heeft 105 mensen in dienst en wordt geleid door Oliver Cloppenburg, Jan Gutkuhn en Volker Will. In het klantportfolio bevinden zich onder andere Adidas, AWG Mode, AppelrathCüpper, Bench, BIRKENSTOCK, BRAX, hessnatur, Liebeskind Berlin, NIVEA, s. Oliver, OTTO, Dorothee Schumacher, Sennheiser, Tamaris, Talbot Runhof, TOM TAILOR, Weber en Wempe. 


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch