Dutch Digital Design krijgt brede vakjury

07-06-2017 (17:40) - Bureaus

Dutch Digital Design, het podium voor het beste Nederlandse digitale werk, maakt een volgende stap. Het initiatief, sinds vorig jaar onderdeel van Dutch Digital Agencies, heeft dit jaar een 12-koppige vakjury.


Doel van de nieuw aangestelde jury is de beste Nederlandse digital design cases helpen aandragen en selecteren, die daarna via de verschillende kanalen onder de aandacht worden gebracht in zowel binnen- als buitenland.


brede vakjury

Voor de samenstelling van de jury is bewust een brede vertegenwoordiging vanuit de industrie gekozen. De jury en bestaat uit Bram van Dijk (RTL Nieuws), Esmee Lechner (DDB & Tribal Amsterdam), Willem van Roosmalen (Homerun), Gert Franke (Clever Franke), Liza Enebeis (Studio Dumbar), Daniel Sytsma (Achtung! / Studio Kraftwerk), Jort de Vries (Blendle), Dionne van Dijk (TamTam), Jordi Romkema (Superhero Cheesecake), Henk Haaima (Mirabeau), Wout Withagen (Freshheads), Hannes van Raaij (Triple).
De vakjury staat onder leiding van Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design).

projecten aanmelden 
De website van Dutch Digital Design is onder meer geupdate met een inzendformulier, dat tot stand isgekomen door de samenwerking met het platform Homerun. Via dit inzendformulier kan iedereen projecten aanmelden om in aanmerking te komen als Dutch Digital Design case. Via het systeem van Homerun kan de vakjury de case beoordelen. De case zal vervolgens gedeeld worden via de verschillende social media kanalen en binnen- en buitenlandse mediapartners en events.


Media

Marketing

Economisch