Dyflexis kiest voor Zuiver Media

14-06-2021 (16:22) - Bureaus

Na een intensieve bureauoriëntatie heeft Dyflexis, ontwikkelaar van workforce management software, gekozen om de on- en offline media-activiteiten bij Zuiver Media onder te brengen. Het Rotterdamse mediabureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop.
 
Dyflexis, één van de Top 250 Groeibedrijven van 2021, zocht naar de juiste partner om een volgende stap te maken op het gebied van merkbekendheid. De samenwerking omvat de communicatie- en?mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle mediakanalen in Nederland.
 
Annemarie Jongbloed-Lans, CMO: 'Wij zijn een tech scale-up die continue op zoek is naar manieren om onze organisatie verder te professionaliseren. We zoeken partners die dat kunnen invullen, maar die ook ons ondernemerschap begrijpen en bereid zijn een stapje extra voor ons te zetten. Wij vonden in Zuiver Media een partner die deze punten op de juiste manier invult.'

Simon de Best, partner van Zuiver Media: 'Wij zijn een zelfstandig, onafhankelijk en no-nonsense bureau, ondernemerschap zit in ons bloed. Wij voelden dan ook snel de klik.'
 

Media

Marketing

Economisch