Edelman Amsterdam versnelt investering in Nederlandse activiteiten

Edelman Amsterdam versnelt investering in Nederlandse activiteiten

04-10-2018 (10:08) - Bureaus

Edelman Amsterdam versnelt de investering in verdere groei van zijn activiteiten in Nederland met de aanstelling van acht nieuwe mensen. Alle acht brengen belangrijke vaardigheden en kennis in verschillende marketing- en communicatiedisciplines, waarmee het bedrijf de geïntegreerde communicatie- en marketingdienstverlening aan alle klanten opnieuw naar een hoger plan kan tillen.
 

Harald Boersma is aangesteld als director en Content & Client Lead voor geïntegreerde marketing- en communicatie-oplossingen voor business-to-business klanten. Hij vult daarmee Eeva Raaijmakers aan, die vorig jaar in eenzelfde rol is aangesteld en sindsdien aanzienlijke groei in deze portefeuille heeft kunnen bewerkstelligen. Versterking van het leiderschap op dit terrein is een logische volgende stap.
 Harald is afkomstig van Elsevier, waar hij acht jaar lang Corporate Communications Director was, en is een zeer ervaren expert op het vlak van communicatie voor business-to-business organisaties. Maar ook in de bureauwereld is Harald geen vreemde. Eerder werkte hij al bij Coebergh Communicatie & PR en Publicis Consultants (tegenwoordig MSL).

“Edelman is niet alleen wereldwijd de grootste onafhankelijke speler in de sector, het is ook uitgegroeid tot het meest toonaangevende bureau van Nederland. Vanuit een overtuigende visie doen we met een uitzonderlijk getalenteerd team fantastische dingen voor onze klanten. Het is een voorrecht om deel te mogen uitmaken van dit bureau met een missie," aldus Harald Boersma.
 

Veranderprogramma

Edelman Amsterdam heeft de afgelopen periode een ambitieus veranderprogramma uitgevoerd, waarbij het zich van PR-bureau heeft getransformeerd tot leidende aanbieder van volledig geïntegreerde communicatie-marketingoplossingen. Dit werd ingegeven door de toenemende behoefte van klanten om geïntegreerde oplossingen voor bredere marketing- en communicatievraagstukken te ontwikkelen. In augustus werd het team al met zes nieuwe collega’s versterkt.

“De ambitieuze strategie die wij voor ons bedrijf hebben, werpt zijn vruchten af voor onze klanten,” zegt Arent Jan Hesselink, CEO van Edelman Amsterdam. “We zijn in staat hen veel betere oplossingen te bieden die meetbaar bijdragen aan het realiseren van hun bedrijfsdoelen. Dat motiveert ons om verder op te schakelen, en daarom investeren we de laatste maanden fors om ons team verder te versterken.”
 
Naast Harald verwelkomt Edelman nieuwe collega’s op verschillende gebieden. 

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch