Esprit kiest voor Salesforce

10-10-2019 (16:46) - Bureaus

Modemerk Esprit heeft Salesforce uitgekozen om de digitale strategie voor retailers en consumenten te versterken. Het bedrijf brengt zijn e-commerce en marketing samen op één enkel platform om de shoppingtrajecten te transformeren en intelligente en gepersonaliseerde winkelervaringen te realiseren.
 
Esprit maakt gebruik van Salesforce Commerce Cloud, Marketing Cloud en Einstein om met artificiële intelligentie (AI) verrijkte e-commerce en marketingtrajecten te bouwen die naadloos over mobiele, sociale, web- en andere kanalen heen lopen. Zowel retailers als consumenten krijgen zo slimmere, meer gepersonaliseerde omnichannel shoppingervaringen, met voorspellende productaanbevelingen en aanbiedingen op maat van hun individuele behoeften. Bovendien krijgen retailers de B2B-specifieke functionaliteit die ze nodig hebben voor grotere, complexere aankopen, zoals een bestelling van goederen voor de voorraad van meerdere winkels, en levering op verschillende data en locaties.
Om de digitale transformatie te helpen versnellen doet Esprit een beroep op de consulting-diensten van Salesforce Success Cloud. Het Success Cloud expertteam zal nauw samenwerken met Esprit rond de digitale strategie van het bedrijf en de implementatie om sneller tot resultaten te komen.
 
Foto: Facebook.com/esprit

Media

Marketing

Economisch