Fair Wear Foundation kiest Digital Natives als digitale partner

06-12-2018 (11:43) - Bureaus

De Fair Wear Foundation bedient verschillende doelgroepen – kledingmerken die graag het verschil willen maken in de textielindustrie, kledingfabrieken, inspecteurs en natuurlijk consumenten die op zoek zijn naar eerlijke kleding. De komende jaren gaat Digital Natives hen helpen om die doelgroepen nog beter te bedienen, door gerichte platforms en services voor ze te ontwerpen en ontwikkelen. 


Bovenaan de roadmap staat de Fair Wear Member Hub; een digitaal platform waar kledingmerken die lid zijn van Fair Wear informatie kunnen vinden, hun publieke profielpagina’s kunnen onderhouden en met elkaar kunnen communiceren.


Iets toevoegen aan de wereld

Voor Digital Natives is de samenwerking met Fair Wear Foundation een hele mooie toevoeging aan het portfolio: ‘Digital Natives richt zich graag op organisaties die iets toe voegen aan de wereld. De Fair Wear Foundation is hier een ontzettend mooi voorbeeld van, omdat hun manier van werken echt verschil maakt in een industrie die al veel te lang te kampen heeft met misstanden en ongelijkheid. Bovendien is Fair Wear een organisatie die haar digitale uitdagingen serieus neemt en de komende jaren volop wil inzetten op online tools om nog beter te kunnen slagen in hun missie’. Aldus Gijs Wilbrink, Lead developer bij Digital Natives.


De Member Hub

Ellen Keith van Fairwear: ‘Digital Natives is de perfecte partner om je digitale platform te ontwikkelen.  We hebben samen een Member Hub ontwikkeld voor onze leden die aantrekkelijk, gebruiksvriendelijk en optimaal beveiligd is. Vanaf het ontwerp tot aan de lancering is Digital Natives professioneel, meedenkend en altijd oplossingsgericht om aan onze vraag te voldoen. De eerste fase van de Member Hub is inmiddels gerealiseerd en we kijken uit naar een verdere samenwerking om ons platform naar een hoger niveau te tillen.’


Media

Marketing

Economisch