Fama Volat trekt vijf nieuwe talenten aan

10-01-2022 (17:09) - Bureaus

Fama Volat blijft flink groeien. Afgelopen maand zijn er vijf nieuwe medewerkers gestart bij de vestiguingen in Eindhoven, Amsterdam en Tilburg:
 
In Eindhoven is Sten Senders (27) (weer) gestart als creatief. Eerder liep hij hier stage en ook na zijn afstuderen trad hij een tijd in dienst. Na enkele jaren zijn vleugels uitgeslagen te hebben bij verschillende bureaus in Amsterdam en Utrecht, is hij nu weer terug op het oude nest. Sten gaat onder andere aan de slag voor Bavaria, Cêlavíta en Bonduelle.

Per 1 januari is Hoyan Ching (32) in Eindhoven gestart als accountmanager. Hoyan heeft veel bureauervaring opgedaan bij Greenhouse Group, Blossom en Megawatt Group. “Wat Fama Volat voor mij uitdagend maakt is het creatieve werk en de goede klik die er vanaf het eerste moment was.” Hoyan gaat aan de slag voor zowel Jumbo, Brainport en DELA.

Claire Ouwejan (27) gestart als creatief in Amsterdam. Ze is onlangs afgestudeerd aan de Willem de Kooning Academie in de richting Advertising. Hiervoor heeft ze haar master behaald in Economic and Consumer Psycholgy aan de Universiteit Leiden. Naast haar studie heeft zij gewerkt bij het Defentie College, waar ze onder andere als creatief werkte bij de afdeling Korps Mariniers.

Per 1 januari is Imke van Houtert (25) gestart als projectmanager in Tilburg. Hiervoor werkte Imke één jaar als Trade Marketeer bij Swinkels Family Brewers. “Erg leuk dat ik nu binnen Fama Volat projecten voor Bavaria en Swinkels mag doen.” Na het behalen van haar masterdiploma Economische Psychologie aan Tilburg University heeft Imke voor Fama Volat gekozen. “Hier komen de werelden van sociale psychologie, creatief werk en marketing perfect samen.”

In Amsterdam is Almiqui Deetman (26) gestart als projectmanager. Almiqui heeft haar bachelor Event-en projectmanagement in Antwerpen voltooid en vervolgens haar master Communicatiewetenschapen aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Ze heeft hiervoor gewerkt als officemanager bij Pernod Richard. 

Media

Marketing

Economisch