Floriade Expo 2022 kiest Born05 als strategisch content partner

03-06-2019 (17:02) - Bureaus

Floriade Expo 2022 heeft na een intensief pitchproces, dat eind 2018 is ingezet, gekozen samen te werken met digital agency Born05. Beide partijen gaan een langdurige samenwerking aan op het gebied van contentstrategie en communicatie. Naast Born05 zijn ook North en Triple aangesloten.
 
Als team van bureaus staan zij samen de Expo-organisator bij op het gebied van de communicatie, gedurende de periode 2019 tot en met 2022.
 
Vanaf het voorjaar van 2022 is Almere hét podium van ‘Floriade Expo 2022’. Zes maanden lang staat het Floriadeterrein (60 hectare groot), direct aan het Weerwater in Almere, in het teken van ‘de Groene Stad van de Toekomst’. In aanloop naar 2022 zijn er diverse communicatiemomenten, met ieder een eigen (digitale) doelgroepstrategie.
 
“We zijn ontzettend blij dat we met de samenwerking met Born05.” zegt Jacqueline Stokman, Manager Marketing & Communicatie Floriade Expo 2022. “De Hybrid Journey methodiek die Born05 voor ons heeft uitgeschreven, met inzichten, strategie en passende creatieve content, is precies wat we zochten. We zijn inmiddels al aan de slag met elkaar en kijken er naar uit om met elkaar een fantastische editie van de Floriade Expo 2022 neer te zetten.”
 

Media

Marketing

Economisch