Gardeners aan de slag voor Fat Forest en de Koekfabriek

27-11-2020 (09:00) - Bureaus

Gardeners heeft er twee nieuwe klanten bij, met de nadruk op nieuw. Fat Forest is een startup in natuurlijke huidverzorgingsproducten en vroeg Gardeners om awareness te genereren voor hun crowdfundingcampagne. En scale-up De Koekfabriek, die ambachtelijke en ‘de meest sociale koekjes’ van Nederland maakt, heeft voor Gardeners gekozen om meer naamsbekendheid te genereren middels pr.
 

Vet woud

Fat Forest is een startup op het gebied van natuurlijke huidverzorgingsproducten gemaakt van pure ingrediënten uit het regenwoud in Borneo, Indonesië. Dus niet van palmolie, maar van de Illipe noot. Fat Forest wil namelijk ontbossing tegengaan door waarde te creëren voor de lokale bevolking, met behoud van het bestaande ecosysteem. Zo kun je zeggen dat het vet van de Illipe noot – die wild harvested is - letterlijk het regenwoud vet houdt. Aan Gardeners de vraag om een campagne te ontwikkelen voor de crowdfunding van de eerste producten.
 

Sociale koekies

Voor de Koekfabriek, die is opgericht om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te voorzien van een plek in de maatschappij, gaat Gardeners een campagne ontwikkelen die naamsbekendheid gaat creëren voor het merk.
 

Media

Marketing

Economisch