Gezocht: bestuurders nieuwe Syntus-trein

04-04-2017 (12:06) - Bureaus

In december gaat de nieuwe elektrische Syntus-trein rijden. Aan Crowdmedia de taak om bestuurders te vinden voor het voertuig. Dus werd de slogan ‘Laat je verleiden’ in het leven geroepen. 

 
De slogan is het uithangbord van een nieuwe Flirt-campagne, zoals Crowdmedia het noemt. De doelgroep (moeders, wekzoekenden en studenten) moet verleid worden om te solliciteren naar de functie van treinbestuurder. Omdat de nieuwe trein zal gaan rijden vanaf stations Zwolle en Enschede, wordt er getarget op deze regio’s. In een animatievideo moet het flirtende fluitje van de trein hun aandacht trekken. 
 
De video wordt via Facebook zo breed mogelijk onder de groepen verspreid. Maar ook Google Adwords e-mail en vacaturewebsites (en LinkedIn) dragen hun steentje bij. Verder wordt er gebruikt gemaakt van verschillende soorten Facebook-advertenties. 
 

Media

Marketing

Economisch