Gravity ontwikkelt platform Lulu's Nanny Network

13-02-2019 (15:04) - Bureaus

Jan Versteegh lanceert zijn eigen oppascentrale: Lulu’s Nanny Network. Samen met Gravity zet hij een platform op waarmee hij op een effectieve wijze ouders en nanny’s werft. Dé oplossing die de matchmaking tussen beide partijen automatiseert. Gravity verzorgt de conceptontwikkeling en technische realisatie. 


Gravity kreeg de taak om een platform te ontwikkelen, die de vraag van ouders en het aanbod van gekwalificeerde nanny’s samenbrengt. In samenwerking met A Million Faces als distributiepartner is het initiatief vertaald naar een waardevol platform: Lulu’s Nanny Network, vernoemd naar Jan's dochter Lulu. Het platform richt zich in eerste instantie op Amsterdam, maar zal later worden uitgerold in de rest van Nederland. 

 
Marco Groenendijk (Gravity): ‘Na een uitgebreid oriëntatietraject hebben Jan en zijn team gekozen voor een samenwerking met Gravity. We zijn verantwoordelijk voor zowel de conceptontwikkeling als de technische realisatie.’ De betrouwbaarheid van de dienst en het platform stonden tijdens de ontwikkeling centraal, zonder in te hoeven leveren op eenvoud en gebruiksgemak. Het platform heeft als doel om mensen in beweging te zetten, zodat ouders en nanny’s elkaar weten te vinden. ‘Dit project sluit daarom naadloos aan op de ‘Simplicity Moves’ filosofie van Gravity’, aldus Groenendijk.


De pre-launch van het platform Lulu’s Nanny Network op woensdag 6 februari was het startschot voor de werving van nanny’s en ouders. In de eerste uren na de lancering hebben zich al enkele honderden ouders aangemeld en enkele tientallen nanny's. De nanny's zullen tijdens de eerste screeningsdag op 23 februari worden gescreend voor ze zich mogen aansluiten bij Lulu's Nanny Network. In april zal de officiële launch van het platform plaatsvinden. 


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch