Greenberry en Elastique doen DierenPark Amersfoort

19-09-2018 (11:01) - Bureaus

Greenberry en Elastique hebben de nieuwe website van DierenPark Amersfoort ontwikkeld, die websitebezoekers alvast een kijkje geeft in het fysieke dierenpark. De nieuwe website van DierenPark Amersfoort gaat op 19 september live.


De site moet een nieuwe generatie dierenliefhebbers op een toegankelijke manier informeren en entertainen. Renate Kok, marketeer bij DierenPark Amersfoort legt uit waarom het dierenpark een nieuwe website nodig heeft: “De nieuwe site geeft allereerst alle informatie op een overzichtelijke manier weer. Maar het is meer dan alleen een informatieplatform. Bezoekers krijgen een sfeerimpressie van het park, nog voordat ze ook maar een voet in het park hebben gezet.”


Sebastiaan Bode, Strategy Lead van Greenberry: “De beschikbare informatie hebben we op een creatieve manier vormgegeven, waarbij de blik en nieuwsgierigheid van een kind in gedachten houden. De dieren zijn daarom niet alleen op alfabetische volgorde op de site. Kinderen vinden ze ook via categorieën als ‘dieren met grote ogen’ of ‘dieren die goed kunnen klimmen’.”


Bart Robben, CEO van Elastique: “De ontdekkingstocht op de site sluit goed aan op wat de kinderen in het park ontdekken. Net zoals op de site, zijn de dieren ook in het fysieke dierenpark op een originele manier te ontdekken. Hier heeft DierenPark Amersfoort namelijk een spannende ontdekkingstocht uitgestippeld. Zo versterken de ervaringen op de site en in het park elkaar.” 


De nieuwe site wordt vandaag in het dierenpark letterlijk gelanceerd tijdens een event waar kinderen bij zijn uitgenodigd en Maki's mogen medoen. 
 


 


 


 


 


Media

Marketing

Economisch