Grolsch kiest voor Het PR bureau

02-06-2020 (12:13) - Bureaus

Koninklijke Grolsch en het PR Bureau (HPB) gaan samenwerken. De bierbrouwer heeft voor PHB gekozen na een kennismakingsfase eind 2019 waarin onder meer HPB de pr-lancering van het ‘Oud & Nieuw’-bier Grolsch Finale ontwikkelde.
 
De samenwerking omvat allereerst werkzaamheden voor de merken Grolsch en Kornuit, waarvoor al enkele activaties zijn uitgerold, zoals de Grolsch #helpdehoreca Live Sessies aan het begin van de coronacrisis. Ook ontwikkelde het bureau een pr-activatie rondom het champagne-bier Finale. Na deze activatie ondersteunde HPB de bierbrouwer bij de lancering van haar nieuwe campagne ‘Proef de seizoenen’. Ook is Het PR Bureau in deze periode betrokken geweest bij het onder de aandacht brengen van het speciale Oranje Blik tijdens Woningsdag.
 
Ard Bossema, director Marketing & Strategy bij Koninklijke Grolsch: ‘PR en verdiende aandacht zijn een fundamenteel onderdeel in onze marketing mix. In HPB hebben we een partij gevonden die ons hier perfect in kan ondersteunen. Met hun inzet en betrokkenheid in de afgelopen maanden met als climax de Grolsch #helpdehoreca Live Sessies hebben zij hun vakmanschap op het gebied van PR en verdiende aandacht meer dan waargemaakt.’

Media

Marketing

Economisch