GUC Agency ontwikkelt merkstrategie en nieuwe identiteit FourVision

01-04-2020 (18:20) - Bureaus

Voor het ontwikkelen van de merkstrategie en een nieuwe corporate identity heeft FourVision de hulp ingeroepen van GUC Agency. FourVision is een snelgroeiende en wereldwijde Microsoft Dynamics 365-partner op het gebied van HR-processen en software-implementatie en -development.

Als innovatief en technisch gedreven organisatie heeft FourVision partnerschap hoog in het vaandel staan. Om dit, zowel intern als extern, nog beter te presenteren en te communiceren naar de diverse doelgroepen, heeft GUC Agency in nauwe samenwerking met FourVision gewerkt aan een heldere omschrijving van de merkwaarden en aan een inspirerend merkmanifest. Hiermee is het fundament gelegd voor alle offline en online campagne-uitingen.
 

Logo, pay off en website

De eerste zichtbare verandering is het nieuwe logo. Het beeldmerk en font hebben een moderner en vriendelijker karakter gekregen. Het beeldmerk is een moderne visualisatie van de wereldwijde activiteiten van FourVision en vertegenwoordigt, als iris, ook de visie van de organisatie. Met de nieuw ontwikkelde pay off ‘it starts with you’ laat FourVision zien, dat zij klant en eindgebruiker echt centraal stellen bij de begeleiding naar een ideaal HR-proces. GUC Agency ontwikkelde daarnaast de nieuwe website van FourVision
inclusief design en content-structuur. Het blijft niet alleen bij een nieuwe merkstrategie met daarbij een nieuw jasje. GUC blijft FourVision het komende jaar ondersteunen bij de marketingcampagnes en voorzien van diverse middelen zoals een uitgebreid partner- en klantportal.
 

Credits

Opdrachtgever: FourVision
Verantwoordelijke bij opdrachtgever: Britt de Roode, Bert Stegeman, Peter Wolbeek, Nadia de Beijer
Bureau: GUC Agency
Strategie: Bas Smabers
Creatie: Roel Verhoeven, Kimberley Beers, Palle Dirks
Account: Istvan Schiering, Larissa van Haasteren, Sander Tacx
 

Media

Marketing

Economisch