Gumption lanceert internationaal label Liftov

09-07-2018 (14:50) - Bureaus

Het Nederlandse NewBird en het Belgische Blend bundelen hun expertise onder de naam Liftov. Zij breiden hun internationale slagkracht uit samen met Gumption, het groeiplatform voor digitale ondernemers. Digital design door Liftov focust honderd procent op gedragsverandering en conversie.


Technologie verandert de manier waarop mensen met elkaar omgaan, hoe mensen kopen en hoe mensen leren. Liftov wil merken en mensen beter laten presteren. Het zet gedragswetenschap, gamification en data-analyse in om digital design maximaal te laten renderen. “Terwijl wij vertrekken vanuit positionering en strategie zijn onze Nederlandse collega’s specialisten in human-centered design en gamification,” zegt managing partner Derk De Kimpe. “Die kennis is goud waard bij de verfijning van de user experience. Ook in Belgie¨ groeit de vraag naar deze knowhow.”


Liftov maakt deel uit van de Gumption Group. Bij digitale transformatietrajecten versterkt die samenwerking de expertise in onder meer design, technologie en implementatie. 

 


Media

Marketing

Economisch