Happy Data en WWAV slaan handen ineen

25-07-2018 (12:00) - Bureaus

WWAV, bureau voor creatieve marketing en communicatie voor non-profits, gaat structureel samenwerken met Happy Data, expert op het gebied van data-analyse en verrijking. Door de krachten van beide bureaus te bundelen, kan er een 360 graden klantbeeld van donateurs worden gemaakt.


Dit levert slimmere customer insights op die direct inzetbaar zijn om de effectiviteit van (fondsenwervende) communicatie van goede doelen en non-profits verder te verhogen. Account strateeg Marie-Claire de Waal van WWAV: “Met structureel diepgaand inzicht in de doelgroepen van onze klanten, kunnen we deze zowel creatief als strategisch veel meer op maat benaderen.”

 

Door samen te werken verkrijgen WWAV en Happy Data meer en betere kennis uit data, die direct toepasbaar is op verschillende marketinggebieden. Hierdoor kunnen goede doelen en andere non-profits hogere respons verwachten. Data-inzichten en interpretaties zijn via een dashboard eenvoudig in te zien en kunnen worden ingezet voor strategie, campagnes, lead-generation en mediakeuze. 


Arthur Detering, manager Happy Data: “Door onze kennis en expertises samen te voegen kunnen we diepgaande data-analyses doen en meer dan ooit inzicht geven in klantgroepen binnen donateursbestanden. De veelvoud van kanalen, zowel offline als online, levert een 360 graden klantbeeld op. WWAV heeft unieke kennis van de non-profit sector: met hen samenwerken biedt veel kansen voor innovatie. Zo helpen we goede doelen hun donateurs meer op maat te benaderen en beter aan zich te binden, en de effectiviteit van hun fondsenwerving verder te verhogen.”


Media

Marketing

Economisch